Серед усіх продуктів Apple окремо стоять червоні. І це не просто модний колір. Частина коштів від продажу червоних пристроїв іде до Глобального фонду для боротьби зі СНІДом.

Тому, купуючи будь-який девайс з лінійки (PRODUCT) RED, ви робите свій внесок у боротьбу з цією хворобою.

З чого все почалося?

У 2006 році соліст гурту U2Боно і Роберт «Боббі» Шрайвер з ONE Campaign/DATA заснували благодійну кампанію (PRODUCT) RED. Її мета – збирання грошей для Глобального фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Один із найважливіших напрямків роботи (RED) – це надання доступу до життєво важливих ліків для жителів Африки на південь від Сахари. У цьому регіоні найвища у світі захворюваність на СНІД.

Чому саме (RED)? З 1991 року червона стрічка вважається символом розуміння СНІДу.

Гроші, зібрані у рамках ініціативи (RED), йдуть на консультування, тестування та профілактику ВІЛ. І, що найважливіше, на антиретровірусні препарати, які запобігають передачі ВІЛ від інфікованих матерів до їхніх дітей під час вагітності.

Продукцію з позначкою (RED) у назві випускають такі бренди як Apple, Nike, Starbucks, Converse, American Express, Armani та інші.

Apple та (PRODUCT) RED

Apple підтримує ініціативу RED із 2006 року. Суть участі у ній – випуск обмежених версій своїх продуктів насиченого червоного кольору. Також щороку 1 грудня (день боротьби зі СНІДом) Apple виявляє солідарність, забарвлюючи логотипи Apple Store у червоний колір.

Точна сума, яка переводиться Глобальному фонду з продажу одного червоного пристрою, не називається. Однак із 2006 року в рамках кампанії (RED) Apple зібрала 270 мільйонів доларів. Завдяки цим грошам:

  • понад 11 млн осіб отримали лікування та підтримку;
  • профінансовано понад 192 мільйони аналізів на ВІЛ;
  • більш ніж 13,8 мільйона людей отримали необхідну антиретровірусну терапію.

Тільки у 2020 році фонд (RED) за підтримки Apple запобіг передачі ВІЛ від матері немовляті більш ніж у 145000 випадків. У Гані це означає, що кількість нових випадків ВІЛ-інфекції знизилася на 21% за останнє десятиліття.

Кожен покупець червоних пристроїв та аксесуарів Apple зробив свій внесок у цей прогрес.

З початку пандемії коронавірусу Apple почала спрямовувати кошти та на боротьбу з COVID-19. Ця підтримка допомагає Глобальному фонду продовжувати реалізацію важливих програм боротьби з ВІЛ/СНІДом.

Актуальні продукти (PRODUCT) RED

iPhone:

  • iPhone 13 та 13 mini;
  • iPhone 12 та 12 mini;
  • iPhone 11.

А також силіконові та шкіряні чохли для них.

Apple Watch: 

  • AppleWatch Series7 (41 mm і 45 mm) у корпусі з алюмінію;
  • Силіконовий ремінець, плетений та текстильний браслети;
  • Шість безкоштовних цифрових циферблатів для iOS14.5.

Навушники:

  • Бездротові накладні навушники Beats Solo3.

Технічні характеристики у пристроях PRODUCT (RED) не відрізняються. Обсяг пам’яті той же: 64gb, 128gb, 256gb, 512gb та 1 tb.

А лімітованість серії робить їх ексклюзивними та впізнаваними. Але найголовніше – те, що вибираючи червоний, ви рятуєте життя.

До зустрічі в iSpace!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

«Сірий» iPhone: чи варто купувати і в чому може бути підступ?

Будьте завжди в курсі!

Підпишіться на розсилку та дізнавайтеся першими про нові акції та спецпропозиції магазину!

 

Залишити коментар

Ваша адреса електронної пошти не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *