Серед усіх продуктів Apple окремо стоять червоні. І це не просто модний колір. Частина коштів від продажу червоних пристроїв іде до Глобального фонду для боротьби зі СНІДом.
Тому, купуючи будь-який девайс з лінійки (PRODUCT) RED, ви робите свій внесок у боротьбу з цією хворобою.
З чого все почалося?
У 2006 році соліст гурту U2Боно і Роберт «Боббі» Шрайвер з ONE Campaign/DATA заснували благодійну кампанію (PRODUCT) RED. Її мета – збирання грошей для Глобального фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.
Один із найважливіших напрямків роботи (RED) – це надання доступу до життєво важливих ліків для жителів Африки на південь від Сахари. У цьому регіоні найвища у світі захворюваність на СНІД.
Чому саме (RED)? З 1991 року червона стрічка вважається символом розуміння СНІДу.
Гроші, зібрані у рамках ініціативи (RED), йдуть на консультування, тестування та профілактику ВІЛ. І, що найважливіше, на антиретровірусні препарати, які запобігають передачі ВІЛ від інфікованих матерів до їхніх дітей під час вагітності.
Продукцію з позначкою (RED) у назві випускають такі бренди як Apple, Nike, Starbucks, Converse, American Express, Armani та інші.
Apple та (PRODUCT) RED
Apple підтримує ініціативу RED із 2006 року. Суть участі у ній – випуск обмежених версій своїх продуктів насиченого червоного кольору. Також щороку 1 грудня (день боротьби зі СНІДом) Apple виявляє солідарність, забарвлюючи логотипи Apple Store у червоний колір.
Точна сума, яка переводиться Глобальному фонду з продажу одного червоного пристрою, не називається. Однак із 2006 року в рамках кампанії (RED) Apple зібрала 270 мільйонів доларів. Завдяки цим грошам:
- понад 11 млн осіб отримали лікування та підтримку;
- профінансовано понад 192 мільйони аналізів на ВІЛ;
- більш ніж 13,8 мільйона людей отримали необхідну антиретровірусну терапію.
Тільки у 2020 році фонд (RED) за підтримки Apple запобіг передачі ВІЛ від матері немовляті більш ніж у 145000 випадків. У Гані це означає, що кількість нових випадків ВІЛ-інфекції знизилася на 21% за останнє десятиліття.
Кожен покупець червоних пристроїв та аксесуарів Apple зробив свій внесок у цей прогрес.
З початку пандемії коронавірусу Apple почала спрямовувати кошти та на боротьбу з COVID-19. Ця підтримка допомагає Глобальному фонду продовжувати реалізацію важливих програм боротьби з ВІЛ/СНІДом.
Актуальні продукти (PRODUCT) RED
iPhone:
- iPhone 13 та 13 mini;
- iPhone 12 та 12 mini;
- iPhone 11.
А також силіконові та шкіряні чохли для них.
Apple Watch:
- AppleWatch Series7 (41 mm і 45 mm) у корпусі з алюмінію;
- Силіконовий ремінець, плетений та текстильний браслети;
- Шість безкоштовних цифрових циферблатів для iOS14.5.
Навушники:
- Бездротові накладні навушники Beats Solo3.
Технічні характеристики у пристроях PRODUCT (RED) не відрізняються. Обсяг пам’яті той же: 64gb, 128gb, 256gb, 512gb та 1 tb.
А лімітованість серії робить їх ексклюзивними та впізнаваними. Але найголовніше – те, що вибираючи червоний, ви рятуєте життя.
До зустрічі в iSpace!
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
«Сірий» iPhone: чи варто купувати і в чому може бути підступ?
Підпишіться на розсилку та дізнавайтеся першими про нові акції та спецпропозиції магазину!