У повсякденному житті компанії ми часто стикаємося з поломками корпоративної техніки і практично завжди це велика складність для роботи, хоча б тому що часу відвозити і забирати техніку не вистачає.
Ми, спільно з компанією Нова пошта, знаємо як легко вирішити цю задачу, адже нова послуга – ПікАп сервіс створена саме для того щоб, швидко і безкоштовно відправити Вашу техніку в сервісний центр і також отримати її назад.
Щоб скористатися послугою, досить повідомити оператору “Нова пошта” що бажаєте скористатися послугою ПікАп сервіс від Apple і передати свій пристрій.
При відправці техніки на ремонт вам необхідно буде заповнити анкету, яку вам надасть оператор.
- Яка вартість доставки за послугою «PickUp Сервіс»?
Вартість доставки в Сервісний центр і назад для клієнтів становить 0 грн, тобто безкоштовно.
- Куди повернеться відремонтований гаджет?
Ви самі можете обрати, куди буде повернута мобільна техніка з Сервісного центру. Скажіть працівнику сервісного центру під час уточнень деталей ремонту, де ви хочете отримати вашу техніку.
- Як відбувається процес надання послуги «PickUp Сервіс»?
Техніка доставляється в сервісний центр Apple. Після отримання майстер-приймальник зв’язується з вами за вказаними в анкеті контактними даними для уточнення характеру несправності. У разі гарантійного дефекту – буде проведено гарантійний ремонт, після чого техніка буде відправлена назад за узгодженим адресою. У разі негарантійного дефекту вам повідомлять вартість ремонту. Якщо вартість і порядок оплати вас влаштують, буде проведено негарантійний ремонт, після чого техніка буде відправлена назад за узгодженим адресою. Якщо не влаштує, техніку відправлять вам в початковому стані.
- Як отримати послуги ремонту по гарантії?
Для отримання гарантійного сервісу разом з технікою обов’язково повинен бути відправлений правильно оформлений (тобто з печаткою продавця і вказаною датою продажу) гарантійний талон.
Підпишіться на розсилку та дізнавайтеся першими про нові акції та спецпропозиції магазину!