Акустичний бренд Bang&Olufsen народжений у Данії. У країні, відомій своїм прагненням до найвищої якості, автентичності та естетики у кожній деталі. Всі 96 років свого існування B&O слідує цим орієнтирам і створює унікальну аудіотехніку, з якою зручно і приємно жити.

iSpace вирішив вивчити стратегію бренду та дізнатися, що дозволило компанії заробити репутацію настільки шанованого бренду та витримати випробування часом? І як ім’я Bang&Olufsen стало синонімом статусу та розкоші?

B&O: дизайн і якість важливіша за ціну

Ми не збрешемо, якщо скажемо, що Bang&Olufsen спокушає. Втім, ви й самі це відчуваєте, правда? Якщо вас приваблює акустика бездоганної якості,

захоплює технологічне новаторство в простому й одночасно розкішному образі, то вам недаремно потрапив на очі наш огляд. На цих трьох китах і будується симпатія клієнта до бренду та його продукту.

Погляньте на Beosound Edge, яка недарма викликає стійку асоціацію з монеткою. Вона так елегантно балансує і, здається, ось-ось покотиться від найменшого дотику. Це результат уяви відомого у сфері освітлення дизайнера Michael Anastassiades. Компактна та потужна бездротова колонка вражає своєю чіткістю та лаконічністю. Управління нею відбувається інтуїтивно, тактильно приємно: натисніть на будь-який бік від центру тяжкості – і відрегулюйте гучність.

Beosound Edge.

До речі, Beosound Edge використовується передова акустична технологія для відтворення правдивого і потужного звуку. А також запатентований B&O – перший у світі Активний низькочастотний порт для ідеального баса при різних рівнях гучності.

Bang&Olufsen роками заробляла свою репутацію. За майже сторічну історію ця марка стала асоціюватися зі статусом, розкішшю, вишуканістю та безумовно гарним смаком. Достатньо перейти в каталог пристроїв – і все стане зрозумілим без зайвих слів. Акустика ексклюзивна і здатна підкреслити статус свого власника.

Унікальність: ви не знайдете клонів B&O

У світі, де користувача оточує безліч гаджетів, виробнику не просто виділятися. Але з перших сторінок своєї історії інженерам та дизайнерам Bang&Olufsen це вдається. Причому із шиком!

Тут саме час згадати, що компанія не просто створила перший у світі приймач із кнопковим керуванням Master-39CH. Або перший у Європі котушковий магнітофон Beocord-84U. Вона зламала стереотип про те, що технологічні розробки не можуть мати гарного вигляду. І поки інші виробники аудіотехніки зовсім не замислювалися про дизайн своїх пристроїв, авантюристи Пітер Бенг та Свенд Олуфсен об’єднали інновації з візуальною привабливістю. Як їм це вдалося, ми розповіли у нашому попередньому огляді за посиланням.

Beoplay M5, Beosound 1, Beosound 2, Beoplay A9, Beosound Edge.

Кожен пристрій з логотипом B&O нагадує єдиний у своєму роді предмет інтер’єру. Подивіться на домашню аудіосистему Beosound Balance. Цей пристрій має ексклюзивну акустичну конфігурацію із семи динаміків із потужними басами та насиченим звучанням. Система вміє спрямовувати звук, а також розпізнавати своє розташування в кімнаті та адаптувати налаштування під ці умови. У Beosound Balance вбудований голосовий помічник, яким можна відрядити: попросити зробити тихіше або голосніше, перемикнути трек, встановити будильник і навіть керувати іншими розумними пристроями у вашому домі. Казка!

Але придивіться до дизайну, розробленого спільно з Benjamin Hubert з лондонської творчої студії Layer Design. У стилі скандинавського мінімалізму конструкція з натурального дерева, алюмінію та трикотажу колонка нагадує лампу, а тому майстерно вписується у будь-який інтер’єр будинку чи офісу. Ви не зустрінете другу таку!

Слева – Beoplay A9, справа – Beosound Edge, позади – Beosound 1 и Beosound 2.

Бездоганність у всьому. І на менше ми не згодні

До хорошого звикаєш швидко, як відомо. Bang & Olufsen дотримується у своїй роботі найвищих стандартів. І за час дружби з цим брендом у покупця вже склалися певні очікування. Завдання інженерів та дизайнерів B&O ці очікування виправдати та перевершити їх. Це особливо важливо при створенні продукту преміальному сегменті.

Якщо матеріали, то лише якісні: анодований алюміній, натуральна деревина, якісна шкіра, преміальний текстиль. Такі, щоб на наш час вистачило.

Якщо звучання, то лише соковите, чисте, деталізоване. Таке, щоб до мурашок по шкірі.

Якщо технології, то лише сучасні, що випереджають свій час. І при цьому зрозумілі та зручні, щоб використовувати їх у повсякденному житті.

Якщо дизайн, то лише той, що стане культовим. Щоб з гордістю виставити пристрій напоказ та гармонійно вписати його у ваш простір

.

Beosound Edge.

Довговічність: B&O проходить перевірку часом

Щоб створити якісний та унікальний продукт, потрібно по-справжньому горіти своєю справою. А ще любити тих, для кого він призначений, і розуміти, навіщо був весь зроблений шлях. Повага та непідробна турбота про покупця дозволили Пітеру Бенгу та Свенду Олуфсену заручитися лояльністю та довірою своїх покупців.

Ось кілька фактів, що говорять.

· Акустика Bang & Olufsen виробляється з огляду на минуле і поглядом у майбутнє. Пристрої, випущені в 80-х роках, все ще справно працюють. Щобільше, вони й досі обслуговуються в офіційних сервісних центрах.

· Що ще дивніше, те, що пристрої настільки поважного віку сумісні з сучасними моделями. Багато хто з них підключається до системи «Розумний дім» і розуміє голосові команди.

Якщо вам у спадок дістався такий раритет, не поспішайте з ними розлучатися ще й тому, що вартість таких вінтажних моделей з роками може не тільки не впасти, але ще й зрости.

· Навіть логотип бренду виглядає актуальним, хоч і був створений у 1930-х роках. Шрифт без засічок робить його дуже сучасним. Сірий колір говорить про вишуканість, а акуратність композиції – про вірність домашній естетиці. І як ми бачимо, у них це вийшло. До речі, ви, напевно, здивуєтеся, але дизайн логотипу належить 16-річному хлопцю Хеннінгу Даль Міккельсену.

Технологічні розробки компанії та використовувані матеріали настільки хороші, що проходять перевірку на міцність. Та й дизайн буде актуальним довгі роки. Це пробуджує абсолютно виправдану симпатію до Bang&Olufsen.

Купуючи, наприклад, сьогодні домашню аудіосистему Beoplay A9, ви можете бути впевнені, що робите чудове вкладення. Це не тільки Multiroom-колонка, але ще й вишуканий предмет інтер’єру, який напевно зверне до себе погляди ваших гостей. Цікаво, що багатьом покупцям вона нагадує супутникову антену чи мішень для стрілянини. Панелівиготовлені у співпраці з відомим текстильним брендом Kvadrat з розкішної напіввовняної тканини – їх можна міняти, доступні різні кольори.

Beoplay A9 підтримує голосового помічника Goggle Assistant, вбудовану технологію Chromecast, AirPlay 2, Bluetooth та підключається до будь-яких колонок, що підтримують ці формати. Звук потужний, об’ємний і змушує кожного відвідувача iSpace обернутися в пошуках його джерела: ще б пак, там стоїть 480-ватна система цифрового посилення. Загалом Bang & Olufsen, як завжди, зробила постріл прямо в яблучко!

Beoplay A9.

Турбота про клієнтів

Bang&Olufsen завжди прагне виявити увагу на адресу свого клієнта. І компанія висловлює це по-різному.

  · Наприклад, розробляючи і випускаючи ринку нову технологію, інженери компанії забезпечують її сумісність із ранніми продуктами та його версіями. Так, акустика бренду зберігає свою актуальність довгі роки.

  · Конструюючи пристрій і надаючи йому певний зовнішній вигляд, дизайнери піклуються про те, щоб покупець зміг витончено і без особливих зусиль вписати його в інтер’єр. І воно не просто чудово виглядатиме в будь-якому куточку будинку, але ще й збере овації ваших гостей-меломанів.

  · Фокус компанії спрямований ще й на елегантну презентацію продуктів, що випускаються. Детальні прес-релізи, інструкції з важливою для користувача інформацією, а також чудові відеоролики – вони захоплюють і пробуджують бажання якнайшвидше оформити замовлення на новинку!

  · До речі, Bang&Olufsen створює справді цікавий контент для шанувальників бренду. І один із найзручніших та найдоступніших способів зануритися у світ звуку – послухати подкаст Sound Matters, який у 2017 році навіть отримав премію British Podcast Awards. Автор шоу звукорежисер Тім Хінман знайомить слухачів не лише зі звуками аудіотехнологій, а й з тими, що оточують нас. Один із найцікавіших випусків розповідає про взаємозв’язок звуків та пам’яті. А останній сезон присвячений звукам різних міст. Загалом, це справді цікаво!

Така увага та турбота про своїх клієнтів дозволяє Bang&Olufsen щорічно зміцнювати статус компанії як культового бренду з багатою спадщиною звуку та дизайну.

Beoplay H95

Окремо хочеться сказати про те, що до роботи над своїм продуктом Bang & Olufsen залучає лише найкращих. На рахунку компанії успішні колаборації з такими гучними іменами як Supreme, Saint Laurent, Louis Vuitton та іншими.

Наприклад, бренд Louis Vuitton взяв участь у створенні стильної шкіряної сумки для портативного цифрового музичного плеєра Beosound 2. Виріб виконаний зі шкіри Nomade, яку модний будинок використовує для виготовлення своїх валіз та взуття.

А як вам співпраця з культовим режисером Девідом Лінчем? Не багато хто знає, але Лінч ще й художник. У 2017 році він взяв участь у створенні упакування колонок Beoplay A9. Робота виявилася настільки успішною, що Bang&Olufsen вирішила повторити досвід і випустила спільно з Лінчем акустичну систему Paris Suite A9, яка отримала кришку динаміка Kvadrat з принтом з відомої серії Лінча Paris Suite. Тираж був обмеженим (всього 30 екземплярів) і був розпроданий лише за пару годин. Його зображення нанесені на колонки Beoplay M5 і P2 разом з його підписом, вигравіруваним лазером. Звичайно, ці пристрої також вийшли обмеженим тиражем, але в нашому каталозі ви знайдете ці моделі у їхньому класичному дизайні.

Приходьте до iSpace. Доторкніться до прекрасного

Шоуруми Bang&Olufsen розташовані у всьому світі. Пройти повз їхні вітрини просто неможливо. У них красуються найпопулярніші пристрої датського бренду, які манять зазирнути. А опинившись усередині, приготуйте розкрити ваші очі і вуха якомога ширше! Ви потрапляєте в оселя неперевершеного звуку та елегантного мінімалістичного дизайну.

Ознайомитись з продуктами Bang&Olufsen, серед яких бездротові навушникидомашні аудіосистемипортативні колонки, саундбари та аксесуари можна в будь-якому магазині iSpace. Ми є авторизованим партнером бренду в Україні. Наші консультанти продемонструють вам усі, навіть приховані можливості гаджетів. Ви побачите легендарний дизайн, випробуваєте у справі зручний функціонал і, нарешті, почуєте фірмовий звук, з якого все і почалося.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Bang & Olufsen: з любов’ю до музики, дизайну та технологій

Задоволення у високій якості: преміальна акустика від Bang&Olufsen

Будьте завжди в курсі!

Підпишіться на розсилку та дізнавайтеся першими про нові акції та спецпропозиції магазину!

 

Залишити коментар

Ваша адреса електронної пошти не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *