Зміст
Компанії по всьому світу активно використовують комп’ютери Apple у бізнесі. Їх легко впровадити та просто освоїти. Вони стабільно працюють та забезпечують безпеку корпоративних даних.
Перераховувати переваги техніки Apple можна нескінченно довго, але сьогодні ми докладно зупинимося на одному – сервіс Apple Business Manager.
Що таке Apple Business Manager?
Це зручний та безкоштовний кабінет компанії в екосистемі Apple. У поєднанні з Mobile Device Management (MDM) він дозволяє максимально розкрити потенціал Mac, iPhone та iPad у корпоративному середовищі. А також оптимізувати процес розгортання та віддалено керувати ними.
Принципова особливість Apple Business Manager (ABM) у тому, що власниками Mac є не співробітники, а компанія. Це означає, що всі пристрої, зареєстровані в ABM, відповідають корпоративній політиці юридичної особи та завжди знаходяться під її керуванням. Навіть якщо хтось із користувачів заблокує девайс, ваш IT-адміністратор легко поверне до нього доступ.
Кому і навіщо потрібний Apple Business Manager?
Apple Business Manager підходить для будь-якого виду бізнесу і легко вписується в чинну інфраструктуру компанії – будь у вас 10 пристроїв або 10000.
Але коли в бізнесі використовується безліч комп’ютерів, в IT-фахівців потрібно більше часу на те, щоб налаштувати їх вручну. Встановити програми, пошту, VPN та багато іншого. Apple Business Manager дозволяє заощадити час та ресурси IT-відділу.
Ваш адміністратор віддалено зможе зареєструвати нові пристрої, завантажити на них корпоративні програми та політики, а також адаптувати процес налаштування для будь-якої групи. За бажання можна навіть запровадити власну безпекову політику (шифрування, вимога складного пароля та інше). При цьому ніякої фізичної взаємодії з комп’ютерами – ви можете дістати їх із коробки та одразу роздати співробітникам. Або вибрати безкоштовну доставку зі складу постачальника до вас в офіс або до працівника додому.
Коли користувачі вперше увімкнуть Mac, їм потрібно буде під’єднатися до Wi-Fi й вибрати мову системи. Це прості кроки навіть недосвідченого користувача. Через 10-15 хвилин після підключення до мережі на комп’ютер встановляться потрібні дані та Mac буде готовий до роботи.
Основні можливості Apple Business Manager
- Автоматичне розгортання (Zero Touch Deployment). В ABM використовується автоматична реєстрація пристроїв. Вона дозволяє компаніям швидко розгорнути велику кількість Mac та зареєструватися в системі MDM дистанційно. Працювати з кожним пристроєм не потрібно.
- Спрощений процес налаштування. Вже при першому включенні на Mac співробітників буде встановлена необхідна конфігурація.
- Контроль та безпека. Високий рівень контролю в ABM дозволяє використовувати додаткові засоби керування. Серед них – рішення MDM, що не видаляються.
Якщо так станеться, що Mac, що належить вашій компанії, зникне, ваші корпоративні дані залишаться в повній безпеці. IT-відділ зможе віддалено заблокувати комп’ютер і стерти з нього всі конфіденційні відомості. - Закупівля додатків, ліцензій та книг гуртом (Volume Purchase Programm). Компанії можуть придбати софт для Mac і розповсюджувати куплені ліцензії за допомогою систем керування. Для придбання програм можна використовувати корпоративні кредитні картки або кредитні бали VPP, придбані на замовлення.
VPP допомагає фінансовому відділу оптимізувати процес закупівель та скоротити кількість транзакцій, які їм потрібно обробити.
- Перепризначення програм. IT-адміністратор зможе перепризначати між співробітниками програми, куплені гуртом через Apple Business Manager. Це дозволяє зберегти володіння програмою, якщо працівник залишає компанію.
- Керовані облікові записи Apple ID (Managed Apple ID). На відміну від особистих ідентифікаторів, керовані Apple ID адмініструються організацією, яка може скидати паролі, обмежувати покупки та багато іншого. За допомогою managed Apple ID співробітники можуть використовувати програми та сервіси Apple, а також отримувати доступ до робочих даних у керованих програмах, що використовують iCloud Drive.
- Інтегрована аутентифікація. Підключення ABM до Microsoft Azure Directory дозволяє каталогізувати та систематизувати інформацію про співробітника та автоматично створити для нього керований обліковий запис Apple ID.
- Використання керованих облікових записів Apple ID разом з особистими. Якщо ваші співробітники працюють на власних пристроях (модель BYOD), вони можуть розділяти особисті та корпоративні дані. Для цього на одному девайсі використовується ідентифікатор Apple ID, що управляється, паралельно з особистим.
Чи є питання, пов’язані з Apple Business Manager в Україні? Фахівці ASBC готові допомогти вам. Залишайте заявку на сайті та наш менеджер зв’яжеться з вами.
Читайте також
Apple у бізнесі. Міф №7: весь софт для бізнесу на Mac платний?
Apple у бізнесі: захист ваших корпоративних даних – насамперед.
Підпишіться на розсилку та дізнавайтеся першими про нові акції та спецпропозиції магазину!